Produksjoner


Lab / Prøverom / Visninger

2020

Everything means nothing  (EP og musikkvideoer) Christian Beharie
Shadow Ground  Michael Aspli
Ly Hanna Asefaw
Forest within Michael Aspli
Chaos in the box Ornilia Ubisse
TekstLab-Kollektivet
Hypersensitiv Linn Christin Aagedal
Underetasjar Amelia Gomez Snerte
Uten tittel Anna Moberg
Sceneanvisninger Ali Djabbary

2019

Minner: STED  Shanti Brahmachari, TekstLab Unge Stemmer og kunstnere i TekstLab
Elephant (en collage konsert) Jesper Jansen
EP musikkutgivelse (Losing my mind) Christian Beharie 
Rua 57 – arrival  Ornilia Ubisse 
Lita tue Hanna Asefaw 
Shadow Ground Michael Aspli (liveforestilling)
Shadow Ground Michael Aspli (video/film) 
Tro og overbevisning Christine Vik Bratvold
h Christine Vik Bratvold
Myths and Loose Connection Jasper Siverts
Digg in Hanna Filomen Mjåvatn 
Ferdaminne Ali Djabbary og Ole Jørgen Løvås
Fra Havet  Maja Skogstad
Al-Hayat Helwa Sigurd Kornelius Lakseide og Maher Hawriya
Welcome to our beginning Jeaninne Masika Harrysson
Live performance på Kunstnernes hus Hanna Filomen Mjåvatn og Jasper Siverts

2008-2018

Et annet hjem Qualbi Khan
Orienta Mads Henning Jørgensen og Kal Elshmaa
Vinduer Veronica Salinas (2013-2015)
Jeden  Marcelino Valiente
Journey to the East Nelly Winterhalder (Idé «Banan» av Mona Grenne)
Grønland Salong Kal Elshmaa og Mads Henning Jørgensen
Patty og Ulven Sarah Camille Osmundsen og Amina Sewali
Frå Nydalen til Helsfyr Kal Elshmaa
Fat Jack Luan Hoang
Rare Frukter Amina Sewali, Sarah Camille Osmundsen og Mimmi Tamba
Reisen Veronica Salinas og Espen Dekko
The Innocent Criminals Frederico Alejandro Rioboo Fondo
Conte Mwen Sara Camille Osmundsen
Indigionous of themelves Frederico Alejandro Rioboo Fondo
Gilgamesh og Enkido Ali Djabbary
Jeg heter Mary – egentlig Hanna Filomen Mjåvatn
Janteloven TekstLab Unge Stemmer
Vi TekstLab Unge Stemmer
Det usagte, de uhørte Shanti Brahmachari og Cecilie Lindeman Steen
The Danger of Telling only One Story Hooman Sharifi og Shanti Brahmachari
22. Juli TekstLab Unge Stemmer
Kola Mangoli og de eksotiske barna Zezé Kolstad
Det frie mennesket Evelyn Rasmussen Osazuwa
Konstruerte rom/ rom i utvikling Chollada Phinitduang og Elise Austad
Gaven Camilla Borud Strandhagen
Fred TekstLab Unge Stemmer
Maps and Dreams TekstLab Unge Stemmer
Dagen som ikke tar slutt Tonje Wik Olaussen
Og dette er forestillingen Mariko Miyata Jancey
The Rehearsal Room (And then you die) Uma Feed Tjelta
Etterpå Hilde Hannah Buvik og Beathe C. Rønning
Blodfloyal Erlend Auestad Danielsen
ID: politics of identity TekstLab Unge Stemmer

Tro og overbevisning. Christine Vik Bratvold
Gaia / Jenta som ville bli konge Amina Sewali
Røtter, greiner og nye kvister Mariko Miyata Jancey
Malu Mimpa Jeaninne Masika Lukusa
Et åpent rom, et lukket rom, hjerterom ogtomrom. Rom og cola, soverom, uendelig rom Daniel Rodrigo Nilsen og Tone Martine Kittelsen 
Noe å ha utenpå Hilde Hannah Buvik
This is how we make cake Erlend Auestad Danielsen og Daniel Rodrigo Nilsen
Finnes jeg fortsatt om fem minutter Hilde Hannah Buvik
Lonely are the Brave Jeaninne Masika Lukusa
Minner: Kropp Shanti Brahmachari, Cecilie Lindeman Steen og Cathrine Bjørndalen
Rua 57 Ornilia Ubisse
Litt bortover i tiden Mariko Miyata Jancey
On the Subject of Tattooooooooos Jasper Siverts
Beharie Christian Beharie
The Wall Ornilia Ubisse
Jernbanelinjen Hilde Hannah Buvik
Sorgprosesser Daniel Rodrigo Nilson og Sondre Pettersen
Notatbøker TekstLab Unge Stemmer: Astrid Thue Voss
Ferdaminne del 3 – Norge Ali Djabbary
Live animasjon-konsert Jesper Jansen
Tidsfordriv Jeaninne Masika Lukusa
h Christine Vik Bratvold
Ryggsekken – du kan ikke følge meg hjem Hilde Hannah Buvik
Tusen dager, på én natt Jeaninne Masika Lukusa
On Myths and loose connections Jasper Siverts
About seeing colors in music Jesper Jansen
En undersøkelse av nærhet Mariko Miyata Jancey
I walk alone TekstLab Unge Stemmer: Shokat Harjo
Herfra starter Cathrine Bjørndalen
Ferdaminne Ali Djabbary
Herfra til Svartehavet Unni Gjertsen
Egentlig… Hanna Filomen Mjåvatn
Under overflaten Tonje Wiik Olaussen

*Noen produksjoner er nevnt flere ganger fordi de har blitt utviklet over flere år og blitt vist på forskjellige måter i forskjellige tidsrom. Dette har for mange vært en del av den kunstneriske prosessen